بامن دیوانه
نوشته شده توسط : سفیر

 

 

 

 

 

با من دیوانه پیمان ساده بست
ساده هم آن عهد و پیمان را شکست
بی خبر پیمان یاری را گسست
این خبر ناگاه پشتم را شکست
آن کبوتر عاقبت از بند رست
رفت و با دلدار دیگر عهد بست


با که گویم او که هم خون من است
خصم جان و تشنه خون من است
بخت بد بین وصل او قسمت نشد
این گدا مشمول آن رحمت نشد
آن طلا حاصل به این قیمت نشد


عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست
با چنین تقدیر بد تدبیر نیست


از غمش با دود و دم همدم شدم
باده نوش غصه او من شدم
مست و مخمور و خراب از غم شدم
ذره ذره آب گشتم کم شدم


آخر آتش زد دل دیوانه را
سوخت بی پروا پر پروانه را


عشق من از من گذشتی خوش گذر
بعد از این حتی تو اسمم را نبر
خاطراتم را تو بیرون کن زسر
دیشب از کف رفت فردا را نگر
آخر این یک بار از من بشنو پند
بر منو بر روزگارم دل مبند


عاشقی را دیر فهمیدی چه سود
عشق دیرین گسسته تار و پود
گرچه آب رفته باز آید به رود
ماهی بیچاره اما مرده بود
بعد از این هم آشیانت هر کس است
باش با او یاد تو ما را بس است

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1038
|
امتیاز مطلب : 176
|
تعداد امتیازدهندگان : 56
|
مجموع امتیاز : 56
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar14.jpg
مَســـی در تاریخ : 1389/11/22/5 - - گفته است :
سلام و درود بر سفیر عزیز و خوش ذوق و سلیقه!
به به! به به ! به به ! عجب آهنگیه...
واقعاً دارم لذت می برم.. ایول داری رفیق خیلی باحاله به خدا
ولی من هیچی نمی فهمما ...ولی خیلی بازمه ست...
خب ببخشید پرحرفی کردم... ما بریم خدانگهدار...
ایسدمنه... وای چه سریع میخونه
کاش ترجمه شو بذاری بفهمی چی گوش دادیم
این شعرهایی هم که گذاشتی خیلی ذوق خرج کردی...درود بر تو! کارت عالیه

/weblog/file/img/m.jpg
ماهک در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
راستی سفیر این آیدایی که برات نظر گذاشته یکی از بهترین دوستامهکجا پیداش کردی شیطونومن رفتم.بهم سر بزن باز خوشحال میشم

/commenting/avatars/axeeshg-739978.jpg
ماهک در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلام.عجب آهنگی ...ممنون بهم سر زدی.وبلاگ کاملی داری.موفق باشی.

/weblog/file/img/m.jpg
ریحانه در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
من شما رو لینک کردم. منو با اسم زندگی لینک کن
موفق باشی

/commenting/avatars/axeeshg-352781.jpg
baran در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
سلام از حضورتون ممنون.اشعار خوبی انتخاب کردید.لذت بردم ازخواندنشان.موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
آيدا در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
سلام!سلامي به بلنداي آسمان و به عظمت خورشيدعالمتاب
اي دل غم اين جهان فرسوده مخور بيهوده نه غمان بيهوده مخور
چون بوده و نيست نابوده پديد
خوش باش و غم بوده و نابوده مخور

داداشي ممنون از اينكه به وبلاگ بنده سر زده بودين متشكرم ازتون!وبلاگتون خيلي زيباست موفق باشين

/weblog/file/img/m.jpg
ریحانه در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
در من ترانه های قشنگی نشسته اند


انگار از نشستن ِ بیهوده خسته اند


انگا ر سالهای زیادی ست بی جهت


امید خود به این دل ِ دیوانه بسته اند

مثل همیشه عالی بود اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: